Colever: Khasiat Susu Kolostrum Booster

 On Thursday, December 14, 2023  

Selepas Susu C2joy yang kekal mendapat sambutan hangat hingga sekarang, satu lagi produk berasaskan SUSU KOLOSTRUM  keluaran Syarikat TDC yang semakin menguasai pasaran kerana khasiat, testimoni dan keberkesanannya. COLEVER umpama booster yang amat diperlukan terutamanya untuk sokongan imuniti, usus serta masalah kolesterol LDL dan kesihatan jantung.

Khasiat-Susu-Kolostrum-Colever

SUSU COLOSTRUM COLEVER

Colever adalah campuran minuman susu skim, kolostrum dan kalsium dengan khasiat booster Beta Glucan daripada Yis.

Seperti C2joy, Colever juga menggabungkan Formula  Colostrum 2.25% Igg, TruCal beserta khasiat tambahan M-Gard Beta Glucan.

M-Gard® – the immune modulating ingredient that improves the immune system and overall physical health

Beta Glucan yang dihasilkan daripada serbuk penaik atau yis ini telah terbukti antara sumber yang terbaik selain daripada barli dan oat.

M-Gard ® adalah beta-1,3/1,6-glucan bioaktif tulen yang merupakan polisakarida kompleks yang wujud secara semula jadi dan terdapat dalam dinding sel yis roti. Bertindak sebagai agen dalam memodulasi peningkatan sistem imun bagi menghasilkan tindak balas lebih baik serta mencukupi kepada sebarang jangkitan bakteria, virus, kulat dan parasit.

Antara lain kelebihan Beta Glucan adalah keupayaannya melawan serangan penyakit, anti-kanser, anti-diabetic, mengurangkan risiko serangan jantung dengan menghalang tubuh menyerap kolesterol daripada makanan.

FUNGSI, KHASIAT DAN KEBAIKAN COLEVER


Colever berfungsi sebagai booster sistem imunisasi bagi menguatkan antibodi tubuh, membekalkan kalsium yang mencukupi untuk kesihatan tulang dan gigi serta kesihatan usus dan jantung.

Antara khasiat dan kebaikannya adalah bagi membantu:

  • Melawan serta mempercepatkan penyembuhan penyakit.
  • Membantu mengatasi sindrom atau masalah usus seperti GERD, gastrik dan lain-lain.
  • Mengurangkan kadar kolesterol LDL serta menjaga kesihatan jantung.
  • Memulihara sel dan otot badan.
  • Anti-kanser, mengatasi masalah radang serta sistem pernafasan.




Colever: Khasiat Susu Kolostrum Booster 4.5 5 BIZZVIRAL Thursday, December 14, 2023 COLEVER umpama booster berasaskan khasiat SUSU KOLOSTRUM yang amat diperlukan terutamanya untuk sokongan imuniti, usus serta masalah kolesterol LDL. Selepas Susu C2joy yang kekal mendapat sambutan hangat hingga sekarang, satu lagi produk berasaskan SUSU KOLOSTRUM  keluaran Syarikat TDC y...


No comments:

Post a Comment


SILA KLIK GAMBAR UNTUK TEMPAHAN ATAU MAKLUMAT LANJUT!

Featured Post

Colever: Khasiat Susu Kolostrum Booster

Selepas Susu C2joy yang kekal mendapat sambutan hangat hingga sekarang, satu lagi produk berasaskan SUSU KOLOSTRUM  keluaran Syarikat TDC y...

Back to top